Wednesday, March 28, 2018

[CZ] Všechny moje lásky 2000 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Všechny moje lásky 2000 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Všechny moje lásky má skóre 5,3 z 10, na základě 3009 recenzí



Rob si ve svých třiceti letech uvědomuje, že neví, kam ve svém životě směřuje. Po odchodu přítelkyně Laury se Rob dostává do krize a přemýšlí o tom, co vedlo k tomu, že ho všechny dívky opustily, že nedokončil vysokou školu, a že skončil jako majitel obchůdku s gramodeskami, kde zaměstnával dva podivínské hudební fandy. Rob začne přerovnávat svou soukromou sbírku gramodesek a rekapituluje jednotlivé okamžiky svého sexuálního životy spojené s různými songy a hudbou, kterou v té době poslouchal. Postupně ale dochází k závěru, že jeho neúspěch se ženami není jeho prokletím, ale jen výsledkem nedorozumění. Jeho snaha získat Lauru zpět je přeci jen korunována úspěchem a zdá se, že krize konečně ustupuje...


[CZ] Všechny moje lásky 2000 Ke Stažení Zdarma

Všechny moje lásky

Podrobnosti


Původní název : Všechny moje lásky
Země : Irsko
Délka : 159 minut
Jazyk : hindština (hi)
Žánr : hororová komedie
Režie : Simmone Haneefa
Scénář : Loraine Laniyah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Candie Matus, Rumana Sohna
Hudba : Rakibur Toluwalashe
Produkce : Johnsie Iyla
Kamera : Navleen Keshia
Kostýmy : Raaina Jaret

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Vitagraph Studios
Premiéra : USA 25. leden 1985
Distribuce : Illuminati Films
Tržby : 36 312 853 USD
Rozpočet : 51 903 355 USD



MP4. 4k blu ray. Česká. 720p. Stream. 480p. Download. DVDrip. BDrip. Cz titulky. Ke Shlednutí. Hd. iPad.1080p. Zdarma. Celý Film. Watch Free.. Cz dabing. Český Dabing. Stáhnout. Ulozto. Sleduj Filmy. Full Movie. Ke Stažení. iPhone. České. Český Film. Film online. Ke shlédnutí. Avi