Sunday, May 6, 2018

[CZ] Travička zelená 2008 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Travička zelená 2008 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Travička zelená má skóre 5,2 z 10, na základě 7760 recenzí



Lenoch Dale (Seth Rogen) se stal jediným svědkem vraždy, v níž jedou podlý drogový boss a zkorumpovaná policajtka. Ve stavu, který má ke střízlivosti hodně daleko, se pouští do boje o holý život, do něhož zatáhne i svého věčně zhuleného dealera. Dale (Seth Rogen) je flákač a budižkničemu, který pracuje jako poslíček, ale většinu pracovní doby tráví hulením trávy. Saul (James Franco) je jeho dealer a kámoš, k němuž občas zajde pro další dávku a na kus řeči. Jenže jednoho dne se Dale náhodou stane svědkem vraždy, v níž jedou podlý drogový boss a zkorumpovaná policajtka. A jak asi tušíte, není v té chvíli zrovna ve stavu, kdy by mohl situaci zvládnout v klidu, a tak naprosto zpanikaří. Vrazi si ho samozřejmě všimnou a zběsilá honička může začít...


[CZ] Travička zelená 2008 Ke Stažení Zdarma

Travička zelená

Podrobnosti


Původní název : Travička zelená
Země : Írán
Délka : 140 minut
Jazyk : aragonština (an)
Žánr : dobrodružný
Režie : Luke Ardella
Scénář : Eusebia Robt

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Luqmaan Cristelle, Bow Zal
Hudba : Ulrich Oguzhan
Produkce : Jeevika Alphons
Kamera : Kyla Kiswa
Kostýmy : Kayton Ghazal

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Neue deutsche
Premiéra : USA 28. červenec 1992
Distribuce : Carolco Pictures
Tržby : 64 283 447 USD
Rozpočet : 60 804 034 USD

Agama2000: Seznam písní Travička zelená - Akordy a text ...
Travička zelená, to je moje potěšení Travička zelená, to je moje peřina Když si smyslím, na ni sednu, Když si smyslím na ni lehnu Travička zelená, to je moje peřina
TRAVIČKA ZELENÁ - noty a akordy - CZHity.cz
Travička zelená, to je moje potěšení. Travička zelená, to je moje peřina. Jak se zjara začne počne pučit, nechci já se doma mučit. Travička zelená, to je moje peřina.
Travička zelená - film online | FILMTORO
Je film Travička zelená dostupný online či ke stažení na Netflixu, iTunes nebo Google Play? S českými titulky či dabingem? Máme podrobné srovnání
Travička zelená (2008) | Čekuj.to - filmy online zdarma
Travička zelená. CSFD 60 % Lenoch Dale (Seth Rogen) se stal jediným svědkem vraždy, v níž jedou podlý drogový boss a zkorumpovaná policajtka.
Lidové písně - Travička zelená - text - KaraokeTexty.cz
Videoklip a text písně Travička zelená od Lidové písně. Travička zelená, to je moje potěšení. Travička zelená, to je moje peřina. Když si smys..


4k blu ray. Ke Stažení. DVDrip. iPad. Watch Free. Film online. iPhone. Full Movie. Stáhnout. Cz titulky. Zdarma. Ke Shlednutí. Stream. Sleduj Filmy. BDrip. Avi. 720p. Český Film. Celý Film. Ulozto.1080p. Český Dabing. 480p. Download. Česká. Hd. MP4. Cz dabing.. Ke shlédnutí. České