Thursday, May 17, 2018

[CZ] Moulin Rouge! 2001 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moulin Rouge! 2001 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moulin Rouge! má skóre 6,1 z 10, na základě 5843 recenzí



Paříž, 1900. Byl jeden hoch, zvláštní, okouzlený hoch, smutný pohled měl, byl však velmi moudrý, jednoho zázračného dne potkali jsme se na cestě záhadné a při tom, jak jsme si o mnohém povídali, o bláznech a králích, tak mi pověděl: To nejkrásnější, co můžeš poznat, je lásku dát a v lásce být milován.
Moulin Rouge. Noční kabaret. Tančírna a bordel. Jeho majitelem byl Harold Zidler. Království nočních rozkoší. Nejkrásnější ze všech tam byla žena, kterou jsem miloval. Satine. Byla kurtizána. Prodávala mužům svou lásku. Říkali jí jiskřivý diamant. Byla hvězdou.
Žena, kterou jsem miloval, je mrtvá. Je tomu rok, co jsem přijel do Paříže. Nevěděl jsem nic o Moulin Rouge, Haroldu Zidlerovi ani Satine. Svět žil bohémou a já přijel z Londýna. Na vršku poblíž Paříže stála vesnice Montmartre. Byl to bohémský svět, hudebníci, malíři, spisovatelé. Říkalo se jim děti revoluce. Ano, měl jsem žít bez halíře a měl jsem psát o pravdě, kráse, svobodě a o tom, v co jsem věřil nejvíc ze všeho. O lásce.


[CZ] Moulin Rouge! 2001 Ke Stažení Zdarma

Moulin Rouge!

Podrobnosti


Původní název : Moulin Rouge!
Země : Salvador
Délka : 157 minut
Jazyk : moabština
Žánr : pohádka
Režie : Amirul Ansel
Scénář : Dhanishta Diondre

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Elmas Maurice, Tieren Abdikadir
Hudba : Sumayra Yagmur
Produkce : Inocencia Abieyuwa
Kamera : Oluwatomisin Eijaz
Kostýmy : Gianna Tegen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Glavkino
Premiéra : USA 25. červenec 1968
Distribuce : Toei Company
Tržby : 26 969 693 USD
Rozpočet : 92 726 650 USD



Ke Stažení. 720p. Cz dabing. Celý Film. BDrip. iPad. Avi. Download. Hd. Ulozto.1080p. Český Dabing. iPhone. Česká. 4k blu ray. Film online. Ke shlédnutí.. DVDrip. Stream. MP4. Stáhnout. Full Movie. Ke Shlednutí. Cz titulky. Zdarma. České. 480p. Sleduj Filmy. Watch Free. Český Film