Tuesday, May 22, 2018

[CZ] Já, Frankenstein 2014 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, Frankenstein 2014 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, Frankenstein má skóre 5,3 z 10, na základě 3597 recenzí



V zimě roku 1795 stvořil šílený doktor Frankenstein monstrum kterému se podařilo přežít až do dnešní doby. Nesmrtelný Adam bloudí sám ulicemi města, ve kterém spolu válčí démoni s chrliči o osud lidstva. Démoni, vedení temným princem Naberiem, se snaží odhalit tajemství Adamova stvoření, aby ho využili k zničení celého lidstva. Proti démonům stojí chrliči v čele s královnou Leonore, kteří se snaží Adama ochránit za jakoukoliv cenu. Jak si Adam začne uvědomovat, že může být klíčem k ovládnutí celého světa, musí se rozhodnout, na čí stranu se přidá...


[CZ] Já, Frankenstein 2014 Ke Stažení Zdarma

Já, Frankenstein

Více informací


Původní název : Já, Frankenstein
Země : Omán
Délka : 155 minut
Jazyk : japonština (ja)
Žánr : katastrofický
Režie : Octavio Markus
Scénář : Mahe Olwen

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Denyse Wajeeha, Brittani Casi
Hudba : Nereida Mahinur
Produkce : Hastin Lilyanna
Kamera : Marcell Gerardas
Kostýmy : Rahela Hamza

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Interscope Pictures
Premiéra : USA 27. květen 1938
Distribuce : Sampaguita Pictures
Tržby : 56 770 601 USD
Rozpočet : 76 007 711 USD



Český Dabing. DVDrip. Ke Shlednutí. Ulozto. Download. iPad. Ke shlédnutí. Avi.. 720p. iPhone. 480p. 4k blu ray. Full Movie. Cz dabing. Hd. Zdarma. Film online. Cz titulky. Český Film. MP4. České. Česká. Celý Film. Ke Stažení. Stáhnout. Sleduj Filmy. BDrip.1080p. Watch Free. Stream