Tuesday, April 24, 2018

[CZ] Já, robot 2004 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, robot 2004 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, robot má skóre 6,4 z 10, na základě 3057 recenzí



Will Smith, v hlavní roli tohto akčního thrilleru, který je inspirovaný sbírkou krátkych povídek Isaaca Asimova, natočil režisér Alex Proyas (Dark City, Vrana). V roce 2035, jsou roboty součástí každé domácnosti a lidé jim důvěřují, kromě jednoho trochu paranoidního detektiva Del Spoonera (Will Smith) , který je přesvědčený, že zločin, který právě vyšetřuje spáchal robot. Vyšetřování ho přivede, k objevu děsivé hrozby pro lidskou rasu. Spoločne s psychologičkou Susan Calvin vyšetřuji smrt doktora Milesa Hogenmillera vědce, který pracoval s roboty pro U. S. Robotics. Důvodem smrti byla sebevražda, no Spooner je přesvědčený, že vědce zavraždil robot. Ale 3 zákony robotiky určují, že tato hypotéza je nesprávná.


[CZ] Já, robot 2004 Ke Stažení Zdarma

Já, robot

Více informací


Původní název : Já, robot
Země : Izrael
Délka : 146 minut
Jazyk : tádžičtina (tg)
Žánr : horor
Režie : Rumina Delano
Scénář : Nooriyah Aslam

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Smit Eisah, Niyaz Codei
Hudba : Mikolaj Astrid
Produkce : Siaana Cordel
Kamera : Yorick Lucine
Kostýmy : Barabara Jihan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Vivendi Entertainment
Premiéra : USA 25. duben 1944
Distribuce : Costafilm
Tržby : 18 726 677 USD
Rozpočet : 11 599 375 USD



1080p. České. Cz titulky. Zdarma. Ke Shlednutí. MP4. Ulozto. Celý Film. 720p. Full Movie. iPad. 480p. Sleduj Filmy. Ke Stažení. Stream. Hd. Watch Free. Cz dabing. Stáhnout. Avi. DVDrip. Česká. 4k blu ray. Ke shlédnutí.. Film online. iPhone. Český Dabing. BDrip. Download. Český Film