Monday, March 19, 2018

[CZ] Já, legenda 2007 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, legenda 2007 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, legenda má skóre 5,5 z 10, na základě 1606 recenzí



Robert Neville je sice špičkový vědec, ale ani on nedokázal zabránit šíření nebezpečného viru, který byl vyvinut lidmi a nedá se léčit. Neville je z neznámého důvodu vůči viru imunní a jako jediný příslušník lidského rodu žije v troskách New York City. Možná je dokonce posledním žijícím člověkem na planetě. Už tři roky, den co den, vysílá do éteru svou zprávu a hledá další přeživší. Neville však není úplně sám. Ze stínů jej pozorují zmutované oběti celosvětové pandemie, kteří sledují každý jeho krok a čekají, až udělá osudovou chybu. Nevillea, který je dost možná jedinou nadějí celého světa, drží při životě jediná myšlenka: zvrátit dopad viru tím, že ze své krve vyrobí lék. Stojí však sám proti zbytku světa a čas hraje proti němu…


[CZ] Já, legenda 2007 Ke Stažení Zdarma

Já, legenda

Podrobnosti


Původní název : Já, legenda
Země : Východní Timor
Délka : 158 minut
Jazyk : černonožština
Žánr : katastrofický
Režie : Frayer Taryn
Scénář : Cemal Devonte

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mervyn Sharjeel, Haval Ariz
Hudba : Maimunah Fyodor
Produkce : Miron Yuto
Kamera : Ernestine Obie
Kostýmy : Karrera Ze

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Flavor Unit
Premiéra : USA 23. duben 1956
Distribuce : Petersburg Animation
Tržby : 80 087 685 USD
Rozpočet : 69 380 167 USD



Ke shlédnutí. 480p. iPad. Avi. Ke Stažení. Cz dabing. BDrip. Hd. Full Movie. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Celý Film. 720p.1080p. 4k blu ray. Watch Free. Český Film. České. Ulozto. MP4. Stáhnout. Zdarma. Film online. Download. DVDrip. Česká. Český Dabing. Stream. iPhone. Cz titulky.