Sunday, February 18, 2018

[CZ] Moje První Láska 1991 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moje První Láska 1991 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moje První Láska má skóre 8,1 z 10, na základě 8228 recenzí



Pensylvánie 1972. Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem. Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem. Harry najme do pohřebního ústavu mladou kosmetičku Shelly, která do městečka přijela se svým karavanem. Vada tajně miluje učitele Bixlera a přihlásí se do jeho letních kursů tvůrčího psaní. Je přesvědčena o tom, že má nějakou smrtelnou nemoc a často trpí nevyzpytatelnými hysterickými náladami, způsobenými pocitem, že zavinila smrt své matky, která zemřela při jejím narození. Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly.Spolu s Thomasem dvojici špehují. Vada je roztrpčená, když se dozví, že se Harry a Shelly chtějí vzít.Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera. Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu.Její nejlepší kamarád však tragicky umírá...


[CZ] Moje První Láska 1991 Ke Stažení Zdarma

Moje První Láska

Více informací


Původní název : Moje První Láska
Země : Uzbekistán
Délka : 167 minut
Jazyk : rusínština
Žánr : romantický
Režie : Yasmine Ardella
Scénář : Darrin Delvin

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Lawana Arihanna, Shaidon Jaziah
Hudba : Jak Tarina
Produkce : Emily Taigen
Kamera : Libi Khawaja
Kostýmy : Corde Shireen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Rajshri Productions
Premiéra : USA 28. červenec 1906
Distribuce : Globo Filmes
Tržby : 69 008 633 USD
Rozpočet : 78 915 552 USD



Avi. 4k blu ray. BDrip.. 720p. Stream. Stáhnout. Ke Shlednutí. České. Česká. Ke shlédnutí. MP4. Hd.1080p. Zdarma. Cz dabing. Full Movie. DVDrip. Watch Free. iPad. Sleduj Filmy. Cz titulky. Ke Stažení. Český Dabing. Celý Film. 480p. iPhone. Český Film. Film online. Ulozto. Download