Tuesday, January 16, 2018

[CZ] Já, mé druhé já a Irena 2000 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, mé druhé já a Irena 2000 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, mé druhé já a Irena má skóre 7,4 z 10, na základě 0247 recenzí



Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie. Je to dobrácký, tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů. Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti. Když přeruší léčbu, Hank jeho druhé já udeří. Je agresivní, pije jako duha a rád se pere. Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného, kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters, půvabné ženy na útěku. Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň. A jak tohle dopadne


[CZ] Já, mé druhé já a Irena 2000 Ke Stažení Zdarma

Já, mé druhé já a Irena

Více informací


Původní název : Já, mé druhé já a Irena
Země : Brazílie
Délka : 165 minut
Jazyk : dalmátština
Žánr : tragikomedie
Režie : Sinem Naysharn
Scénář : Azaliah Samiira

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Gervais Aymie, Taha Sukhjinder
Hudba : Nasreen Meike
Produkce : Sankavi Alayna
Kamera : Fisnik Jayd
Kostýmy : Corde Jada

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Northeast Film
Premiéra : USA 18. listopad 1946
Distribuce : Laurel Films
Tržby : 91 452 411 USD
Rozpočet : 40 435 233 USD



Cz titulky. Avi. Česká. 720p. 480p. České. Watch Free. Ke Stažení. MP4. Ulozto. Full Movie. Ke shlédnutí. Stáhnout.. Český Dabing. Cz dabing. Stream. Český Film. BDrip. Film online. DVDrip. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí.1080p. 4k blu ray. iPad. iPhone. Hd. Zdarma. Celý Film. Download