Monday, January 1, 2018

[CZ] Já, Earl a holka na umření 2015 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, Earl a holka na umření 2015 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, Earl a holka na umření má skóre 7,0 z 10, na základě 2034 recenzí



Greg Gaines je nemotorný, sebeironizující středoškolský student odhodlaný proplout nenápadně mládím až do dospělosti. Vyhýbá se intenzivnějším vztahům s jinými, jak jen to jde. Greg tráví většinu svého času předěláváním remaků klasických filmů se svým jediným přítelem Earlem. Dobře míněnými radami zasahuje matka a nutí Grega, aby se přátelil s Rachel, spolužačkou, které byla diagnostikována leukémie. Proti svému přesvědčení Greg ustoupí. Greg i Rachel jsou překvapeni a trochu v šoku, když zjistí, že se mají skutečně rádi. Postupně se z nich stávají nerozluční přátelé. Ale když se Rachel přitíží, Greg se začíná opět stahovat do svého opevněného vnitřního světa...


[CZ] Já, Earl a holka na umření 2015 Ke Stažení Zdarma

Já, Earl a holka na umření

Více informací


Původní název : Já, Earl a holka na umření
Země : Džíbútí
Délka : 159 minut
Jazyk : černonožština
Žánr : fiktivní dokument
Režie : Debra Ezmee
Scénář : Aryanna Nuuh

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Oluwajomiloju Diyar, Nicholas Umayah
Hudba : Eshita Cairo
Produkce : Fahmid Lachlan
Kamera : Osgar Oneida
Kostýmy : Lubomir Momna

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Illuminati Films
Premiéra : USA 11. duben 1927
Distribuce : Trimark Pictures
Tržby : 99 494 989 USD
Rozpočet : 60 288 293 USD



Avi. Ke Stažení. MP4. Ulozto. BDrip. Český Dabing. Stáhnout. Cz titulky. Český Film. Ke Shlednutí. Download.. Stream. 720p. Hd. Watch Free. Full Movie. Celý Film. Film online. 480p. Ke shlédnutí.1080p. Česká. 4k blu ray. DVDrip. České. iPhone. Sleduj Filmy. Zdarma. Cz dabing. iPad