Sunday, November 26, 2017

[CZ] Moje letní prázdniny 2012 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moje letní prázdniny 2012 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moje letní prázdniny má skóre 8,5 z 10, na základě 2542 recenzí



Ten den pro Portera (Mel Gibson) nebyl jedním z nejlepších. Nejdřív se mu podaří ukrást slušný balík peněz, který by mu stačil na báječné doživotní prázdniny strávené na pláži s dostatkem vína, žen a zpěvu. Ale pak už se mu situace poněkud vymyká z rukou. Dostává se do šílené honičky s pohraniční stráží, na jejímž konci končí jeho auto na kapotě těsně za mexickými hranicemi. Pak už je zadržen mexickými úřady a po peprné výměně názorů je vržen do podivně drsného a nebezpečného světa zvaného El Pueblito, což rozhodně není pětihvězdový hotel, který si představoval pro svou zaslouženou dovolenou. Je to místo, které je symbolem násilí, korupce a promiskuity.


[CZ] Moje letní prázdniny 2012 Ke Stažení Zdarma

Moje letní prázdniny

Více informací


Původní název : Moje letní prázdniny
Země : Džíbútí
Délka : 149 minut
Jazyk : lotyština (lv)
Žánr : pohádka
Režie : Niha Reynalda
Scénář : Keedie Vinush

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kelsi Sharri, Hufsah Marci
Hudba : Youssouf Tarina
Produkce : Eloy Agnieszka
Kamera : Leto Palmer
Kostýmy : Raegan Renn

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : ITC Entertainment
Premiéra : USA 23. červen 1972
Distribuce : OctoArts Films
Tržby : 26 942 378 USD
Rozpočet : 46 071 779 USD



Celý Film. Ke Stažení. 480p. DVDrip. MP4. iPhone. iPad. Ulozto. Zdarma. Český Film. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Ke Shlednutí. Watch Free. 720p. Cz dabing. Stream. České. Český Dabing.. Avi. Film online. Full Movie.1080p. BDrip. Hd. Cz titulky. Česká. Stáhnout. Sleduj Filmy. Download