Sunday, October 15, 2017

[CZ] Rosemary má děťátko 1968 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Rosemary má děťátko 1968 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Rosemary má děťátko má skóre 5,4 z 10, na základě 0583 recenzí



Kultovní psychologický horor podle románu Iry Levina o křehké Rosemary (začínající Mia Farrowová), jejíž rodící se domácí idyla bere za své v okamžiku, kdy pochopí, že dítě, které nosí pod srdcem, je plodem spiknutí vyznavačů Ďábla ze sousedství na sedmém patře ponuré newyorské budovy The Bramford.


[CZ] Rosemary má děťátko 1968 Ke Stažení Zdarma

Rosemary má děťátko

Podrobnosti


Původní název : Rosemary má děťátko
Země : Mexiko
Délka : 141 minut
Jazyk : komančština
Žánr : horor
Režie : Jyotsna Olayinka
Scénář : Laure Yan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Aydn Janice, Guleid Kearno
Hudba : Talika Amiir
Produkce : Meggan Laurie
Kamera : Beata Gorkem
Kostýmy : Cyan Hyacinth

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Star Films
Premiéra : USA 16. červenec 1975
Distribuce : MediaPro Pictures
Tržby : 82 127 729 USD
Rozpočet : 10 389 599 USD

Rosemary má děťátko / Rosemary's Baby (1968) | ČSFD.cz
Jsou to jen hormony, anebo se temné síly opravdu chystají ovládnout svět? Novomanželé Rosemary a Guy Woodhouseovi (Mia Farrowová a John Cassavetes) se nastěhují do starého newyorského činžáku, i když je přítel Hutch (Maurice Evans) varuje před…
Ira Levin - Rosemary má děťátko (5) | Čtenářský deník ...
Český-jazyk.cz - ČTENÁŘSKÝ DENÍK: Rosemary má děťátko (5) (Ira Levin) - Psychologický román s hororovými prvky líčí vznik a průběh psychózy mladé těhotné ženy, která žije se...
Ira Levin - Rosemary má děťátko | Čtenářský deník | Český ...
Český-jazyk.cz - ČTENÁŘSKÝ DENÍK: Rosemary má děťátko (Ira Levin) - Příběh na pohled normálního páru, který se přistěhuje do nového domova. Do domu, jež je opředen mnoha...
Ira Levin – Wikipedie
Nejznámější Levinův román je Rosemary má děťátko (Rosemary's Baby), hororový příběh o satanismu. Kniha byla zfilmována, stejně jako jeho další romány Polib mne a zemře ...
Rosemary: Rosemary má děťátko - Ira Levin | Databáze knih
Zalezla jsem do levných knih, že si koupím něco na zabavení a pohled mi padl na Rosemary má děťátko. Vůbec jsem nevěděla, o čem to je, protože mám mezery a starší filmy doháním až poslední dva roky. Knížku jsem si nakonec koupila a hned se pustila do čtení. Příběh mě tak vtáhl do děje, že jsem knížku odložila až večer, když jsem jí měla dočtenou ...


Ulozto. České. Avi. Celý Film. BDrip. Ke shlédnutí. 720p. Stáhnout. 480p. Zdarma. MP4. Ke Shlednutí. Download. iPhone. Cz dabing. Film online. iPad. Cz titulky.1080p. DVDrip. 4k blu ray. Hd. Česká. Watch Free. Sleduj Filmy. Stream. Český Film. Ke Stažení. Český Dabing.. Full Movie