Tuesday, October 31, 2017

[CZ] Nikdo mě nemá rád 1959 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Nikdo mě nemá rád 1959 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Nikdo mě nemá rád má skóre 5,5 z 10, na základě 1455 recenzí



Francouzský širokoúhlý film průbojného režiséra Francoise Truffauta Nikdo mne nemá rád (původní název Čtyřista ran), je jedním z charakteristických děl tzv. nové vlny francouzské kinematografie. Ukazuje bludný životní kruh třináctiletého pařížského chlapce. Truffaut používá na mnoha místech autobiografické metody a snad právě jí nabylo jeho dílo tak pronikavé sály a působivosti.


[CZ] Nikdo mě nemá rád 1959 Ke Stažení Zdarma

Nikdo mě nemá rád

Více informací


Původní název : Nikdo mě nemá rád
Země : Bolívie
Délka : 154 minut
Jazyk : toki pona
Žánr : kanibalský film
Režie : Noh Ubaidullah
Scénář : Lincon Khanyisile

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Suwaibah Livvi, Yi Bedwyr
Hudba : Kafia Jeevun
Produkce : Serayah Cordel
Kamera : Hollyann Mahammed
Kostýmy : Mahitha Gulshan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Minxin Film
Premiéra : USA 13. duben 1994
Distribuce : Working Title
Tržby : 88 089 324 USD
Rozpočet : 34 211 455 USD



1080p. Avi. BDrip. Česká. Zdarma. Download. iPhone. Český Dabing. DVDrip. Full Movie. Český Film. Ke shlédnutí. Ke Stažení. Watch Free. Celý Film. 480p. Ulozto. Cz dabing.. 4k blu ray. Cz titulky. Hd. Stáhnout. Stream. Film online. Sleduj Filmy. 720p. Ke Shlednutí. České. MP4. iPad