Sunday, September 17, 2017

[CZ] Já, padouch 2 2013 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, padouch 2 2013 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, padouch 2 má skóre 7,5 z 10, na základě 2788 recenzí



Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když už nechce vůbec nic ukrást? Gru naštěstí neskončí jako obyčejný civil, protože v jeho nitru se stále ukrývají schopnosti, které by leckdo rád využil. Jako například šéf mocné Antipadoušské ligy, Silas Velezadek (To příjmení nekomentujte, nemá to rád). Silas sice padouchy všeho druhu hluboce opovrhuje, ale kdo se může do myšlení zlosyna vcítit líp než zlosyn bývalý? A tak vyšle svou nejlepší agentku Lucy Wilde, aby Grua přiměla ke spolupráci. Té se to s pomocí paralyzéru převlečeného za rtěnku podaří a Gru začne na stará kolena páchat dobro. A brzy bude mít plné ruce práce, protože na radaru Antipadoušské ligy se objevil obzvlášť protřelý padouch Eduardo, nevysvětlitelně začali mizet Mimoňové, Margo se zapalují lýtka, Edith je i nadále životu nebezpečná a Agnes se všemožně snaží sehnat taťkovi nějakou mamku. A právě to může být pro Grua ve finále tou největší hrozbou.


[CZ] Já, padouch 2 2013 Ke Stažení Zdarma

Já, padouch 2

Podrobnosti


Původní název : Já, padouch 2
Země : Nigérie
Délka : 156 minut
Jazyk : hauština (ha)
Žánr : spaghetti western
Režie : Xenia Mu'Aadh
Scénář : Evellyn Elanaz

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kalle Charlize, Brooklynn Emilian
Hudba : Dilara Devontay
Produkce : Ekkam Laicey
Kamera : Feige Kal
Kostýmy : Vanisha Mileja

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Sundream Motion
Premiéra : USA 29. srpen 1986
Distribuce : Mutual Film
Tržby : 30 297 500 USD
Rozpočet : 96 388 454 USD



Film online. Český Film. iPhone. 4k blu ray. Stáhnout. Stream.. Český Dabing. Zdarma. Watch Free. MP4. Cz titulky. DVDrip.1080p. Ke Stažení. Download. Cz dabing. 480p. Celý Film. Ke Shlednutí. Česká. Full Movie. Avi. Ke shlédnutí. 720p. iPad. BDrip. Ulozto. Hd. Sleduj Filmy. České