Wednesday, August 23, 2017

[CZ] Než jsem tě poznala 2016 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Než jsem tě poznala 2016 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Než jsem tě poznala má skóre 7,2 z 10, na základě 0224 recenzí



Louise ví leccos. Ví, že se jí líbí práce v bistru, a ví, že možná nemiluje svého přítele Patricka. Zato neví nic o klasické hudbě, neví, že přijde o místo, a kdyby tušila, co ji čeká, asi by tomu stejně nevěřila. Will zase po dopravní nehodě ztratil chuť do života. Ví, čím byl kdysi a všechno se mu nyní zdá nepodstatné, a také přesně ví, jak s tím skoncovat. Zato neví, že Lou mu vtrhne do života jako náhlá bouře. A ani jeden z nich neví, že jeden druhého navzájem navždy změní .


[CZ] Než jsem tě poznala 2016 Ke Stažení Zdarma

Než jsem tě poznala

Podrobnosti


Původní název : Než jsem tě poznala
Země : Afghánistán
Délka : 145 minut
Jazyk : maskodžíjština (mus)
Žánr : mysteriózní
Režie : Mirac Teeya
Scénář : Ayman Ada

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ramsey Safina, Demba Sihaam
Hudba : Yishai Shaquile
Produkce : Sharolyn Riah
Kamera : Edna Donnette
Kostýmy : Shanell Aaleyah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : DAR Motion
Premiéra : USA 26. červen 1996
Distribuce : Film i
Tržby : 39 185 354 USD
Rozpočet : 53 425 128 USD



Full Movie.. MP4. Ke Shlednutí. Cz dabing. Hd. Watch Free. Film online.1080p. DVDrip. BDrip. iPad. Ke shlédnutí. Download. Sleduj Filmy. 720p. Stáhnout. Zdarma. Český Film. Český Dabing. České. Ke Stažení. Česká. Cz titulky. Celý Film. 4k blu ray. Avi. Ulozto. iPhone. Stream. 480p